Coșul este gol

Serviciu Livrare Takumi 

Vă mulțumim că ați ales compania Takumi, pentru o bună colaborare și o deservire corectă vă rugăm să Vă informați cu privire la motode de plasare și achitare a comenzilor.
Livrare în raza or. Chișinău și Durlești:
Program: 10:00 - 23:00
Vineri, Sâmbătă - 00:00 
Tarife:
      Pentru comenzi mai mici de 250 de lei – prețul constituie 29 de lei.
   Pentru comenzi de peste 250 de lei – livrarea este gratuită.
Livrare în raza or. Bălți:
Program: 10:00 - 23:00
Vineri, Sâmbătă - 00:00
 
Tarife :
Pentru comenzi până la 250 de lei – prețul constituie 19 de lei.
Pentru comenzi de peste 250 de lei – livrarea este gratuită.
Livrare în suburbii:
program: 10:00 - 23:00
Vineri, Sâmbătă - 00:00
Tarif: Băcioi, Grătiești - 75 lei
com, Vatra, Stăuceni, Aeroport, Dumbrava, Bubuieci, Codru – 60 lei.
com. Trușeni, Sângera,  Tohatin, Ghidighici – 70 lei la comanda minimă de 500 lei
 

Livrare Ialoveni - 19 lei sau gratuit de la 250 lei.

Suruceni, Dănceni, Sociteni - 29 lei sau gratuit de la 250 lei

Comanda la Pachet:
mun. Chișinău și or. Bălți  mag.METRO 
 program: Zilnic 10:00 - 20:50 
Magazinele METRO
 Linella Centru (Str. Grigore Vieru, 9) 
Linella buiucani (str. N. Costin, 65) 
Linella com. Budești (str. Chișinăului, 1J)
Ialoveni Linella (str. Alexandru cel Bun, 30) 

 

 

 

 

Cum plasez o comandă?

LIVRARE:

•la telefon: 022 008 000

•on-line pe www.takumi.md.

După plasarea comenzii, veți fi contactat telefonic pentru confirmarea acesteea.  Dacă nu ați fost apelat timp de 10 minute, Vă rugăm să ne contactați: 022 008 000.

Important! Indicați Orașul, adresa, numărul de telefon și emailul corect, în cazul în care nu ați primit apelul operatorului pentru ca dvs să confirmați comanda, expedierea acesteea va fi anulată. Compania vă oferă servicii în avans și nu pot fi expediate fără o confirmare.
*În situații excepționale comanda poate fi expediată fără confirmare telefonică de către comandatar, doar dacă dvs ați indicat în comentariu despre acest fapt și ați oferit emailul sau puteți indica un alt numărul de contact al persoanei care va primi comanda.

LA PACHET:

•la telefon: 022 008 000

•on-line pe www.takumi.md.

• Pe loc la casier.

Dacă nu ați fost apelat timp de 10 minute, Vă rugăm să ne contactați: 022 008 000 După plasarea comenzii, veți fi contactat telefonic pentru confirmarea acesteea.

Important! Indicați Orașul, adresa, numărul de telefon, emailul correct și locația de unde va fi preluată comanda. Compania vă oferă servicii în avans și nu pot fi realizate fără o confirmare.

PROMOȚII: În timpul promoțiilor operatorii sunt suprasolicitați de aceea prelucrarea și livrarea comenzilor poate dura mai mult ca de obicei, vă recomandăm să așteptați timpul indicat.
Pentru a putea solicita ajutor în identificarea comenzii dvs și etapa la care se află, vă rugăm să prezentați informația concretă cu: Nume, Prenume, Adresa și numarul de telefon care a fost înregistrat în comandă, altfel nu ve-ți putea primi suportul solicitat, din multitudinea de comenzi va fi imposibil să vă identificăm.


Metode de plată

offline

La primirea comenzii de la curier sau ridicarea de pe loc:

•Cu bani cash;

•Cu cardul bancar.

Informați în prealabil operatorul despre această metodă de plată. Carduri acceptate: VISA, Master Card, Maestro.

 

Online

•Cu cardul bancar.

Imediat după ce ați finisat de adăugat comanda în coșul de cumpărătuir, puteți selecta achitarea online cu ajutorul cardului dvs. Bancar.

Atenție: compania nu percepe taxe și comisioane pentru achitare online. Pentru a omite careva situații neplăcute vă rugăm să verificați politica de achitări prin ecommerce a băncii dvs.


Termeni și condiții:

Întreg sortimentul de bucate și băuturi oferite de către Takumi pot fi achitate cu ajutorul cardurilor bancare VISA, MasterCard. Plățile se fac printr-o conexiune securizată a băncii Moldova-Agroindbank.

Plățile prin cardurile bancare, se fac în lei moldovenești (MDL) conform cursului bancar în ziua transferului, fără alte plăți suplimentare.


Politica de retur, condiții și proceduri pentru returnarea/refuzul bucatelor și a serviciului livrare.

În cazul în care se solicită returnarea valorii produselor din motive întemeiate, pentru necorespundere conform celor prezente în meniu, returnarea transferului va fi efectuat în decurs de trei zile lucătoare pe contul de card de pe care a fost inițializată tranzacția. Pentru a iniția procedura de schimb sau returnare a valorii comenzii este necesar ca solicitantul să realizeze un email în care va indica datele cu caracter personal nume, prenume, număr de telefon și adresa de email, va prezenta dovada de acceptare a comenzii care a fost primită pe email și va descrie motivul returului sau solicitării rambursării. 

Primirea comenzii pentru personae juridice:

•Specificați preventiv actele suplimentare de care aveți nevoie (pentru persoanele juridice).

•La primirea comenzii, verificați aspectul produsului.

•Cantitatea și sortimentul o puteți verifica, conform bonului primit și meniului prezent pe acest site.

•Asigurați-vă că ați primit bonul fiscal.

•Pentru sugestii sau neclarități vă rugăm să contactați serviciul relații cu clienții: [email protected] sau scrieți-ne un mesaj privat pe pagina oficială a companiei https://www.facebook.com/takumi.md/

TERMENI DE PLATĂ

Plata online pe site cu un card de credit VISA / MasterCard folosind sistemul de plată al partenerului bancar S.A. „Moldova Agroindbank”. Suma de retragere este costul bucatelor/produselor și serviciilor de livrare. Posibilitatea plății online cu card de credit este disponibilă numai pentru utilizatorii înregistrați în secțiunea autorizată a site-ului. După înregistrarea comenzii, alegerea unei plăți online, Utilizatorul va merge la pagina de plată securizată S.A. „MoldovaAgroIndBank” ecomm.maib.md, unde va trebui să introducă datele cardului bancar.

S.A. MoldovaAgroIndBank protejează și prelucrează datele cardurilor bancare ale utilizatorilor în conformitate cu standardul PCI DSS. Informațiile sunt transmise portalului de plăți folosind tehnologia de criptare SSL. Transferul de date ulterioare se realizează prin intermediul rețelelor bancare închise, care au cel mai înalt nivel de fiabilitate. S.A. MoldovaAgroIndBank nu transferă datele cardului de utilizator. Pentru a autentifica titularul unei carduri suplimentare, utilizați protocolul 3D Secure. Dacă Banca Utilizatorului acceptă această tehnologie, Utilizatorul va fi trimis pe serverul băncii pentru identificarea suplimentară. Utilizatorul poate găsi informații despre regulile și metodele de identificare suplimentare în Banca emitentă a cardului.

Toate tranzacțiile cu cardul de plată sunt efectuate în conformitate cu cerințele VISA International, MasterCard și alte sisteme de plată. La transmiterea informațiilor, tehnologiile speciale sunt utilizate pentru a asigura securitatea plăților prin carduri de Internet, prelucrarea datelor se realizează pe un server securizat de înaltă tehnologie al companiei de procesare.

Utilizatorul confirmă că nu va folosi Serviciile în scopuri ilegale, frauduloase și nu va permite acest lucru către terți. Când folosiți serviciile, Utilizatorul garantează că va respecta legislația Republicii Moldova.

Vă mulțumim pentru că ați ales să beneficiați de serviciile companiei Takumi. 

PROMOȚII: În timpul promoțiilor operatorii sunt suprasolicitați de aceea prelucrarea și livrarea comenzilor poate dura mai mult ca de obicei, vă recomandăm să așteptați timpul indicat.
Pentru a putea solicita ajutor în identificarea comenzii dvs și etapa la care se află, vă rugăm să prezentați informația concretă cu: Nume, Prenume, Adresa și numarul de telefon care a fost înregistrat în comandă, altfel nu ve-ți putea primi suportul solicitat, din multitudinea de comenzi va fi imposibil să vă identificăm.

serviciul-livrare